پردیس شهید چمران تهران

فرایند ثبت نام حضوری و راهنمای چگونگی چینش مدارک کارپوشه دانشجومعلمان جدید

الف- فرایند ثبت نام حضوری نو دانشجو معلمان در پردیس شهید چمران

 

۱- مرحله اول: دریافت پوشه و نوبت در میز شماره یک
در این مرحله کارپوشه و شماره نوبت را دریافت کرده و در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی منتظر می‌مانید.

 

۲- مرحله دوم: بررسی اولیه مدارک بعد از فرا رسیدن نوبت
در این مرحله با مراجعه به میز شماره دو، مدارک شما بررسی می‌گردد.

 

۳- مرحله سوم: تحویل تعرفه دانشجویی
در این مرحله تعرفه دانشجویی تکمیل شده را به همراه مدارک ذیل به میز شماره ۳ تحویل دهید.
یک قطعه عکس
یک سری کپی شناسنامه تمام صفحات
یک سری کپی کارت ملی پشت و رو
کپی گواهی موقت دیپلم یا کپی اصل مدرک دیپلم
کپی شناسنامه همسر در صورت متاهل بودن

 

۴- مرحله چهارم: تطبیق مدارک در سایت گلستان
در مرحله چهارم با مراجعه به میز شماره چهار، مدارک شما در سایت گلستان تایید می‌شود.

 

۵- مرحله پنجم: ثبت درخواست نظام وظیفه
در این مرحله و در میز شماره پنج، در خواست نظام وظیفه شما تایید می‌شود.

 

۶- مرحله ششم: تحویل نهایی مدارک
پس از انجام تمامی مراحل با مراجعه به میز شماره شش، مدارک خود را تحویل کارشناس مربوطه بدهید.

 

ب- مراحل چینش مدارک در کارپوشه
به ترتیب از چپ به راست چیده شود. مدارک از بالا به پایین وارد پوشه شود.

 

۱- کاور اول
فرم ثبت نام اولیه

 

۲- کاور دوم
۶ قطعه عکس
یک سری کپی شناسنامه از تمام صفحات
یک سری کپی کارت ملی پشت و رو

 

۳- کاور سوم
پرینت قبولی سنجش

 

۴- کاور چهارم
چاپ برگه پذیرش غیرحضوری

 

۵- کاور پنجم
برگه درخواست معافیت تحصیلی

 

۶- کاور ششم
ریزنمرات و کارنامه فارغ‌التحصیلی

 

۷- کاور هفتم
فرم ۶۰۲

 

۸- کاور هشتم
گواهی موقت دیپلم یا اصل مدرک دیپلم

 

۹- کاور نهم
تاییدیه تحصیلی

 

۱۰- کاور دهم
نامه درخواست انصراف از تحصیل در صورت تحصیل در دانشگاه دیگر

 

*تهیه شده توسط شورای صنفی پردیس شهید چمران