فرایند ثبت نام حضوری و راهنمای چگونگی چینش مدارک کارپوشه دانشجومعلمان جدید
الف- فرایند ثبت نام حضوری نو دانشجو معلمان در پردیس شهید چمران
۱- مرحله اول: دریافت پوشه و نوبت در میز شماره یک
در این مرحله کارپوشه و شماره نوبت را دریافت کرده و در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی منتظر میمانید.
۲- مرحله دوم: بررسی اولیه مدارک بعد از فرا رسیدن نوبت
در این مرحله با مراجعه به میز شماره دو، مدارک شما بررسی میگردد.
۳- مرحله سوم: تحویل تعرفه دانشجویی
در این مرحله تعرفه دانشجویی تکمیل شده را به همراه مدارک ذیل به میز شماره ۳ تحویل دهید.
یک قطعه عکس
یک سری کپی شناسنامه تمام صفحات
یک سری کپی کارت ملی پشت و رو
کپی گواهی موقت دیپلم یا کپی اصل مدرک دیپلم
کپی شناسنامه همسر در صورت متاهل بودن
۴- مرحله چهارم: تطبیق مدارک در سایت گلستان
در مرحله چهارم با مراجعه به میز شماره چهار، مدارک شما در سایت گلستان تایید میشود.
۵- مرحله پنجم: ثبت درخواست نظام وظیفه
در این مرحله و در میز شماره پنج، در خواست نظام وظیفه شما تایید میشود.
۶- مرحله ششم: تحویل نهایی مدارک
پس از انجام تمامی مراحل با مراجعه به میز شماره شش، مدارک خود را تحویل کارشناس مربوطه بدهید.
ب- مراحل چینش مدارک در کارپوشه
به ترتیب از چپ به راست چیده شود. مدارک از بالا به پایین وارد پوشه شود.
۱- کاور اول
فرم ثبت نام اولیه
۲- کاور دوم
۶ قطعه عکس
یک سری کپی شناسنامه از تمام صفحات
یک سری کپی کارت ملی پشت و رو
۳- کاور سوم
پرینت قبولی سنجش
۴- کاور چهارم
چاپ برگه پذیرش غیرحضوری
۵- کاور پنجم
برگه درخواست معافیت تحصیلی
۶- کاور ششم
ریزنمرات و کارنامه فارغالتحصیلی
۷- کاور هفتم
فرم ۶۰۲
۸- کاور هشتم
گواهی موقت دیپلم یا اصل مدرک دیپلم
۹- کاور نهم
تاییدیه تحصیلی
۱۰- کاور دهم
نامه درخواست انصراف از تحصیل در صورت تحصیل در دانشگاه دیگر
*تهیه شده توسط شورای صنفی پردیس شهید چمران
مراحل چینش مدارک در کارپوشه