اطلاعیه های ۱ تا ۴
ثبت نام عتبات عالیات
معاونت فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان براساس تفاهمنامه شماره۱۲۱۶۵ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ سازمان مرکزی با شرکت زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت و عتبات عالیات، در نظر دارد نسبت به اعزام تعداد محدودی از دانشجومعلمان به عتبات عالیات به صورت «هوایی» با شرایط ویژه و وام قرضالحسنه ۱۵ میلیون تومانی با کارمزد ۲ درصد (کسر کارمزد بانک و شرکت)، اقدام نماید؛ لذا مشتاقان و علاقهمندان میتوانند حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ نسبت به ثبتنام اقدام نمایند.
اطلاعیه شماره۱
«مراحل ثبتنام و دریافت وام»
۱) ثبتنام و درج مشخصات کامل با کدملی و شماره همراهی که بهنام متقاضی هست در لینکی که متعاقباً اعلام خواهد شد.
۲) تماس با شمارههای اعلام شده و اختصاص کد رهگیری توسط شرکت به ثبتنام کنندگان قطعی جهت مراجعه به بانک
۳) افتتاح حساب سفر کارت توسط متقاضیان در یکی از شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران و سپردهگذاری مبلغ سه میلیون و یکصد هزار تومان به صورت علیالحساب (این مبلغ پس از موعد مقرر بانک آزاد خواهد شد)
۴) تشکیل پرونده وام قرضالحسنه سفر توسط بانک برای متقاضی
۵) واریز وام پس از ۴۵ روز به حساب متقاضیان
۶) سپردن ضمانت به یکی از سه روش: سفته یا یک برگ چک صیادی یا یک نفر ضامن
«نکات مهم» - با توجه به این که مدت زمان دریافت وام ۴۵ روز زمان خواهد برد، متقاضیان میتوانند پس از افتتاح حساب، نسبت به واریز کامل هزینه سفر به حساب سازمان حج و زیارت که متعاقباً اعلام خواهد شد اقدام نمایند و پس از بازگشت از سفر، مبلغ وام درنظر گرفته شده را دریافت نمایند یا برنامه تشرف خود را به نحوی تنظیم کنند که پس از فرارسیدن زمان پرداخت وام، نسبت به این سفر الهی اقدام نمایند. - بازپرداخت وام دریافتی طی ۶ قسط به صورت ماهانه خواهد بود.
کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شمارههای: ۰۹۱۲۱۴۸۸۱۵۸_ ۰۹۱۲۶۷۲۹۲۰۵ ۰۲۱۸۸۹۶۴۸۲۰_۰۲۱۸۶۱۲۶۸۵۹
نکات مهم" - با توجه به این که مدت زمان دریافت وام ۴۵ روز زمان خواهد برد، متقاضیان میتوانند پس از افتتاح حساب، نسبت به واریز کامل هزینه سفر به حساب سازمان حج و زیارت که متعاقباً اعلام خواهد شد اقدام نمایند و پس از بازگشت از سفر، مبلغ وام درنظر گرفته شده را دریافت نمایند یا برنامه تشرف خود را به نحوی تنظیم کنند که پس از فرارسیدن زمان پرداخت وام، نسبت به این سفر الهی اقدام نمایند. - بازپرداخت وام دریافتی طی ۶ قسط به صورت ماهانه خواهد بود.
کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شمارههای: ۰۹۱۲۱۴۸۸۱۵۸_ ۰۹۱۲۶۷۲۹۲۰۵ ۰۲۱۸۸۹۶۴۸۲۰_۰۲۱۸۶۱۲۶۸۵۹
اطلاعیه شماره۲" موضوع: نکات تکمیلی ثبتنام عتبات عالیات
پیرو اطلاعیه شماره ۱ به استحضار میرساند: باتوجه به درخواستهای مکرر متقاضیان و مشتاقان تشرف به عتبات عالیات عراق در خصوص همراهی خانوادهها در این سفر نورانی، طی رایزنیهای معاونت فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان با بانک قرضالحسنه مهر ایران، علاوه بر دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه، امکان اختصاص وام قرضالحسنه ۱۵ میلیون تومانی با کارمزد ۲ درصد (کسر کارمزد بانک و شرکت) به خانوادههای این عزیزان فراهم گردید؛ لذا مشتاقان و علاقهمندان میتوانند حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ نسبت به ثبتنام از طریق لینک زیر اقدام نمایند تا در اسرع وقت نسبت به اختصاص کد رهگیری توسط شرکت خدمات مسافرتی اقدام گردد.
لینک ثبتنام: https://cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=6856
همچنین به منظور بهرهمندی افراد بیشتری از تسهیلات فوق و تشرف عزیزان مشتاق به اماکن مقدسه عراق، بازه زمانی سفر نیز افزایش یافت که به شرح ذیل میباشد: - نیمه اول اردیبهشت - نیمه دوم اردیبهشت - نیمه اول خرداد - نیمه دوم خرداد - نیمه دوم تیر - نیمه اول مرداد - نیمه دوم مرداد - نیمه دوم شهریور
ثبتنام و درج مشخصات کامل و دقیق با کدملی و شماره همراهی که بهنام متقاضی هست در لینک مذکور الزامی است. - در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد افراد کاروان در یک بازه زمانی، با اطلاعرسانی و رضایت افراد تاریخ سفر به بازههای بعدی تغییر خواهد کرد.
"اطلاعیه شماره۳" موضوع: نکات ضروری و تکمیلی ثبتنام عتبات عالیات
پیرو اطلاعیه شماره ۲ به استحضار میرساند: باتوجه به تماسهای مکرر متقاضیان و مشتاقان تشرف به عتبات عالیات عراق، ذکر چند نکته که برخی از آنها قبلاً طی اطلاعیه ۱ و ۲ اطلاعرسانی شده است ضروری است:
- ثبتنام و درج مشخصات کامل و دقیق با کدملی و شماره همراهی که بهنام متقاضی هست در لینک ثبتنام الزامی است.
- ظرفیت هر کاروان ۳۸ نفر است. در صورت ثبتنام بیشتر از ظرفیت مجاز یک کاروان در یک بازه زمانی خاص، در صورت موافقت شرکت خدمات زیارتی و سازمان حج و زیارت، افراد در قالب دو کاروان اعزام خواهند شد. در غیر این صورت، نفرات نهایی از طریق قرعهکشی انتخاب خواهند شد. صرف ثبتنام اولیه در سایت، تعهدی برای دانشگاه ایجاد نخواهد کرد. - در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد افراد کاروان در یک بازه زمانی، با اطلاع افراد و رضایت ایشان، تاریخ سفر به بازههای بعدی تغییر خواهد کرد. - داشتن گذرنامه معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ اعزام الزامی است. بر این اساس لازم است علاقهمندان نسبت به بررسی وضعیت گذرنامه خود اقدام نمایند تا در موعد سفر با مشکل مواجه نشوند. جهت معرفی به بانک و دریافت کد رهگیری اقدامات زیر را به ترتیب انجام دهید: ۱- در لینک ثبتنام اطلاعات خود را وارد کنید. (کدملی دقیق وارد شود و شماره همراه به اسم افراد باشد)
۲- چنانچه در بانک مهر حساب ندارید در اسرع وقت، برای خود و همراهان نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایید.
۳- پس از افتتاح حساب، ضمن تماس با شمارههای درج شده در پایین اطلاعیه به منظور معرفی سیستمی و صدور کد رهگیری جهت سپردهگذاری ۲۰ درصد هزینه سفر، معادل ۳۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال نزد بانک قرضالحسنه مهر ایران اقدام نمایید. (کارمزد فنی بانک و شرکت از مبلغ اعلامی کسر میگردد)
۴- تصویر صفحه اول گذرنامه خود و همراهان را که حداقل به مدت ۶ ماه از زمان اعزام اعتبار دارد را در یک پوشه (فولدر) که به نام نفر اصلی میباشد حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۲۶۷۲۹۲۰۵ ارسال نمایید
۵- ثبتنام در لینک دانشگاه و سامانه شرکت و بانک مهر به منزله پذیرش مفاد اطلاعیههای رسمی منتشر شده توسط دانشگاه میباشد. ۶- هزینه اعزام بر اساس قیمت تمام شده سازمان حج و زیارت میباشد. ۷- پرواز بهصورت هوایی از فرودگاه بینالمللی امام (ره)، گروه الف و به مدت هفت شب (سه شب نجف، سه شب کربلا، یک شب کاظمین و سامرا به صورت عبوری) خواهد بود.
لینک ثبتنام: https://cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=6856
اطلاعیه شماره۴ ثبت نام عتبات عالیات
افزایش سقف وام به ۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و نکات ضروری و تکمیلی ثبتنام عتبات عالیات
پیرو اطلاعیه شماره ۳ به استحضار میرساند با توجه به تماسهای مکرر متقاضیان و مشتاقان تشرف به عتبات عالیات عراق، تأکید بر چند نکته که برخی از آنها طی اطلاعیههای قبلی اطلاعرسانی شده است ضروری به نظر میرسد:
- طی رایزنیهای معاونت فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان با شرکت مسافرتی و زیارتی طرف قرارداد دانشگاه، علاوه بر دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه، امکان اختصاص وام قرضالحسنه ۱۸ میلیون تومانی با مشارکت ۲۰ درصدی متقاضی و کارمزد ۲ درصد (کسر کارمزد بانک و شرکت) به خانوادههای این عزیزان (افراد بالای ۱۸ سال) نیز فراهم خواهد بود؛ لذا مشتاقان و علاقهمندان میتوانند حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ نسبت به ثبتنام از طریق لینک زیر اقدام نمایند تا در اسرع وقت نسبت به اختصاص کد رهگیری توسط شرکت خدمات مسافرتی اقدام گردد.
- ثبتنام و درج مشخصات کامل و دقیق با کدملی و شماره همراهی که بهنام متقاضی هست در لینک ثبتنام الزامی است. از ثبتنام افراد خانواده با کدملی تکراری اکیداً خودداری بفرمایید.
- ظرفیت هر کاروان ۳۸ نفر است. در صورت ثبتنام بیشتر از ظرفیت مجاز یک کاروان در یک بازه زمانی خاص، در صورت موافقت شرکت خدمات زیارتی و سازمان حج و زیارت، افراد در قالب دو کاروان اعزام خواهند شد. در غیر این صورت، اولویت با افرادی است که زودتر ثبتنام کردهاند. صرف ثبتنام اولیه در سایت، تعهدی برای دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.
- در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد افراد کاروان در یک بازه زمانی، با اطلاع افراد و رضایت ایشان، تاریخ سفر به بازههای بعدی تغییر خواهد کرد.
- داشتن گذرنامه معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ اعزام الزامی است. بر این اساس لازم است علاقهمندان نسبت به بررسی وضعیت گذرنامه خود اقدام نمایند تا در موعد سفر با مشکل مواجه نشوند.
جهت معرفی متقاضی و همراهان بالای ۱۸ سال به بانک و دریافت کد رهگیری اقدامات زیر را به ترتیب انجام دهید:
۱- در لینک ثبتنام اطلاعات خود را وارد کنید. (کدملی دقیق وارد شود و شماره همراه به اسم افراد باشد.
۲- چنانچه در بانک مهر حساب ندارید در اسرع وقت، برای خود و همراهان نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایید.
۳- پس از افتتاح حساب، ضمن تماس با شمارههای درج شده در پایین اطلاعیه به منظور معرفی سیستمی و صدور کد رهگیری جهت سپردهگذاری ۲۰ درصد هزینه سفر توسط متقاضی، معادل ۳۶/۰۰۰/۰۰۰۰ ریال نزد بانک قرضالحسنه مهر ایران اقدام نمایید. (کارمزد فنی بانک و شرکت از مبلغ اعلامی کسر میگردد.
۴- تصویر صفحه اول گذرنامه خود و همراهان را که حداقل به مدت ۶ ماه از زمان اعزام اعتبار دارد را در یک پوشه (فولدر) که به نام نفر اصلی میباشد حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۸ در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۲۶۷۲۹۲۰۵ ارسال نمایید.
۵- ثبتنام در لینک دانشگاه و سامانه شرکت و بانک مهر به منزله پذیرش مفاد اطلاعیههای رسمی منتشر شده توسط دانشگاه میباشد.
۶- هزینه اعزام بر اساس قیمت تمام شده سازمان حج و زیارت به مبلغ ۱۷۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال میباشد که با احتساب حق فنی بانک و کارمزد شرکت جمعاً به مبلغ ۱۸۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال از طریق سامانه به بانک جهت پرداخت وام اعلام میگردد.
۷- دانشجویان پسر دو هفته قبل از تشرف به عتبات عالیات، جهت دریافت مجوز خروج از کشور از طریق سامانه epolice و پلیس+ ۱۰ اقدام نمایند.
۸- پرواز بهصورت هوایی از فرودگاه بینالمللی امام (ره)، گروه الف و به مدت هفت شب (سه شب نجف، سه شب کربلا، یک شب کاظمین و سامرا به صورت عبوری) خواهد بود.
لینک ثبتنام: https://cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=6856
کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شمارههای: ۰۹۱۲۱۴۸۸۱۵۸_ ۰۹۱۲۶۷۲۹۲۰۵ ۰۲۱۸۸۹۶۴۸۲۰_۰۲۱۸۶۱۲۶۸۵۹