مهدی اکبری

استادیار گروه مشاوره پردیس شهید چمران تهران - دانشگاه فرهنگیان
1. بخش اول: مشخصات فردی
نام: مهدی |
نام خانوادگی: اکبری |
دکتری تخصصی روانشناسی تربیتی فارغ التحصیل 1399 |
|
پست الکترونیکی: |
|||
پست سازمانی فعلی دکتری روانشناسی تربیتی، استادیار گروه مشاوره دانشگاه فرهنگیان تهران، تهران، ایران. |
حوزه مورد علاقه روان درمانی وپژوهشی: روایت درمانی و هنر درمانی |
رزومه پژوهشی در سامانه گوگل اسکولار: https://scholar.google.com/citations?user=t6D00S8AAAAJ&hl=en
|
رزومه پژوهشی در سامانه با کد ارکید: 0000-0002-1870-5418 |
مشخصات صلاحیتی، پروانه اشتغال و عضویت انجمن ها |
|
پروانه اشتغال نظام روانشناسی و مشاوره ایران |
عضو انجمن روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ایران |
عضو پیوسته نظام روانشناسی و مشاوره ایران |
عضو انجمن ایرانی تعلیم و تربیت |
عضو انجمن روانشناسی ایران |
عضو انجمن مشاوره ایران |
عضو انجمن روانشناسی تربیتی ایران |
عضو انجمن روانشناسی سلامت |
عضو انجمن روانشناسی اجتماعی |
عضو انجمن عصب روانشناسی ایران |
عضو انجمن هنردرمانی ایران |
|
بخش دوم
الف) خلاصه رزومه
- رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد کشور در سال 86
- رتبه یک آزمون دکتری تخصصی سال 1394
- کارشناس امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور (روانشناس مداخله) از سال 92-96و استعفا در سال 1396
- تعداد مقالات علمی و پژوهشی و همایش های داخلی و خارجی: 87 مقاله
- سوابق تدریس در دانشگاه: 12 سال (از سال 1389 تا کنون)
- تعداد طرحهای پژوهشی انجام شده: 7 طرح پژوهشی ملی و 5 طرح پژوهشی استانی و 3طرح در دست اجرا
خلاصه سوابق کاری و حرفه ای
- مدرس دانشگاه های شهید بهشتی و خوارزمی تهران
- مدرس دانشگاه های سطح استان مازندران از سال 88 تا 97
- ریاست گروه پژوهشی اندیشه گستر پیامبر اعظم (ص) شعبه استان مازندران از سال 91-92
- کارشناس رسمی پیمانی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اداره بهزیستی استان مازندران از سال 92-96
- روانشناس غربالگر طرح کاهش طلاق اورژانس اجتماعی آمل از سال 93-96
- روانشناس مداخله اورژانس اجتماعی آمل از سال 93-96
- کارشناس پیمانی امور اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان آمل از سال 93-97
- دبیر کمیسیون تحکیم بنیان خانواده استانداری مازندران از سال 93-96
- دبیر کمیسیون کاهش آسیبهای اجتماعی استانداری مازندران از سال 93-96
- دبیر کمیسیون کاهش آسیبهای اجتماعی فرمانداری آمل از سال 93-96
- مجری طرح همیار کاهش طلاق در وزارت کشور 1395 (نماینده استان مازندران)
- اداره آزمونسازی و روانسجی سازمان سنجش آموزش کشور از سال 1397 تا 1400
- گروه سنجش و اندازهگیری آموزشی مرکز تحقیقات سازمان سنجش آموزش کشور از سال 1400 تا 1402
- مسئول فنی کلینیک روانشناسی و مشاوره از سال 1394 تا کنون
ب) شرح آموزشی
ردیف |
|
نام دانشگاه |
مقطع |
تاریخ فارغالتحصیلی |
1 |
دوره کارشناسی |
شاهد تهران |
روزانه |
خرداد 1386 |
2 |
دوره کارشناسی ارشد |
خوارزمی تهران |
روزانه(رتبه یک کشور) |
اسفند 1388 |
3 |
دوره دکتری تخصصی |
مازندران |
روزانه(رتبه یک کل ورودی) |
تیر 1399 |
بخش سوم: سوابق حرفهای و اجرایی
ردیف |
نام سازمان محل خدمت |
نوع فعالیت |
عنوان سمت |
سابقه کار |
1 |
مرکز مشاوره و روانشناسی |
تفسیر ازمونهای هوش و شخصیت، مشاور تحصیلی و امور نوجوانان |
روانشناس |
7 سال |
2 |
اداره بهزیستی شهرستان آمل |
کارشناس قراردادی |
کارشناس پیشگیری از آسیب |
4 سال |
3 |
دانشگاه مازندران |
حق التدریس |
استاد مدعو |
3 سال |
4 |
دانشگاه غیرانتفاعی سمنگان |
حق التدریس |
استاد مدعو |
5 سال |
5 |
دانشگاه پیام نور آمل |
حق التدریس |
استاد مدعو |
5 سال |
6 |
دانشگاه غیرانتفاعی سبز |
حق التدریس |
استاد مدعو |
7 سال |
7 |
دانشگاه غیرانتفاعی شمال |
حق التدریس |
استاد مدعو |
2 سال |
8 |
دانشگاه علوم پزشکی بابل |
حق التدریس |
استاد مدعو |
2 سال |
9 |
دانشگاه فذا(فولاد ذوب آمل) |
مشاور |
مشاور و روانشناس |
1 سال |
10 |
پژوهشگاه اندیشه گستر استان |
پژوهشهای سازمانی وفرهنگی |
رئیس هیئت مدیره |
2 سال |
11 |
مدارس سطح استان |
آموزش خانواده |
مدرس و مربی |
5 سال |
12 |
مدارس سطح استان |
تربیت و رشد دانش آموزان |
مدرس و مربی |
5 سال |
13 |
آموزش ضمن خدمت معلمان استان |
روشهاو فنون تدریس |
مدرس و مربی |
5 سال |
14 |
آموزش ضمن خدمت معلمان استان |
طراحی آموزشی |
مدرس و مربی |
5 سال |
15 |
اداره تبلیغات اسلامی |
روانشناسی تربیتی و فنون تدریس |
مدرس و مربی |
5 سال |
16 |
ادارات دولتی شهرستان آمل |
آموزش خانواده «طراوت زناشویی» به کارکنان دولت |
مدرس و مربی |
3 سال |
17 |
دانشگاه علوم پزشکی بابل |
تدریس دروس روش تحقیق و آمار |
مدرس و مربی |
7 سال |
18 |
سازمان سنجش و آموزش کشور |
آزمونسازی و روانسنجی |
کارشناس مسئول |
3 سال |
19 |
دانتشگاه شهید بهشتی تهران |
حق التدریس |
مدرس و همکاری |
3 سال |
20 |
دانشگاه خوارزمی تهران |
حق التدریس |
مدرس و همکاری |
5 سال |
21 |
دانشگاه آزاد اسلامی واحدآیتالله آملی |
حق التدریس |
مدرس و همکاری |
یک سال |
بخش چهارم: سوابق علمی-پژوهشی طرح های پژوهشی
ردیف |
عناوین موضوع |
مرکز مورد تایید |
سال اجرا |
نوع فعالیت |
1 |
روایی ملاکی آزمونهای مطالعه تیمز2007 در دانش آموزان پایه چهارم شهر تهران |
پژوهشکده تعلیم وتربیت وزارت آموزش و پرورش |
1389 |
مجری طرح حمایت مالی پایان نامه |
2 |
نیازسنجی آموزش مرکز تربیت مربی فنی کرج |
فنی و حرفه ای استان تهران |
1388 |
پژوهشگر طرح
|
3 |
تدوین نیازهای آموزش مربیان و کارکنان فنی حرفه ای استان تهران |
فنی حرفه ای استان تهران |
1382 و 1383 |
پژوهشگر طرح
|
4 |
تدوین شاخص های تربیتی آموزش عمومی |
آموزش و پرورش شهر تهران |
1385 |
پژوهشگر طرح
|
5 |
مقایسه راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان قوی، متوسط و ضعیف دانشگاه پیامنور استان مازندران در سال تحصیلی 1391-1390. |
دانشگاه پیام نور استان مازندران |
1390 |
همکار اصلی طرح |
6 |
اثربخشی آموزش مجازی مهارتهای ارتباطی و جنسی بر رضایت زناشویی زوجین متقاضی طلاق توافقی استان مازندران |
اداره کل بهزیستی استان مازندران |
1395 |
مجری طرح |
7 |
طراحی الگو برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و و اعتبار بخشی آن در استان مازندران( پژوهش آمیخته) |
اداره کل بهزیستی استان مازندران |
1396 |
مجری طرح |
8 |
طراحی الگو برای قابلیت های روانشناختی و اجتماعی فرزندان شبه خانواده و و اعتبار بخشی آن در استان مازندران( پژوهش آمیخته) |
اداره کل بهزیستی استان مازندران |
1396 |
مجری طرح |
9 |
نقش جهت گیری هدف پیشرفت، منزلت هویت تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی در پیشبینی پایستگی تحصیلی |
معاونت پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل |
1398 |
همکار اصلی طرح |
10 |
تاثیر نیازهای روانشناختی و انگیزش تحصیلی بر اهمال کاری تحصیلی با میانجی گری ویژگی های جنسیتی دانشجویان کارشناسی دانشگاه محقق اردبیلی |
معاونت پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل |
1398 |
همکار اصلی طرح |
11 |
عارضه یابی دانشگاه مازندران بر اساس مدل سیستم باز |
معاونت پژوهشی دانشگاه مازندران |
1399 |
همکار اصلی طرح |
12 |
نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، باورهای انگیزشی و سازگاری آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان |
معاونت پژوهشی دانشگاه مازندران |
1399 |
همکار اصلی طرح |
14 |
شناسایی مشخصه های غیرشناختی در مصاحبه دانشجویان دکتری رشته های علوم رفتاری و آزمون برازش آنها( یک مطالعه آمیخته از نوع کیفی-کمی) |
سازمان سنجش و آموزش کشور |
1400 |
مجری طرح |
15 |
آسیب شناسی برنامه سنجش و پذیرش در چارچوب توسعه ملی |
سازمان سنجش و آموزش کشور |
1400 |
همکار اصلی طرح |
16 |
ارائه الگوی بهینه سنجش دانشجو دکتری با تاکید ویژگیهای غیرشناختی |
سازمان سنجش و آموزش کشور |
1400 |
همکار اصلی طرح |
17 |
روایی ازمون سراسری برای پیش بینی موفقیتهای تحصیلی آینده |
سازمان سنجش و آموزش کشور |
1400 |
همکار اصلی طرح |
بخش پنجم سوابق تدریس و آموزش در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
ردیف |
نام سازمان محل خدمت |
نوع فعالیت |
عنوان سمت |
سابقه کار |
1 |
مرکز مشاوره و روانشناسی |
روانشناسی تحصیلی |
روانشناس |
7 سال |
2 |
اداره بهزیستی شهرستان آمل |
کارشناس رسمی |
روانشناس مداخله و کاهش طلاق |
4 سال |
3 |
دانشگاه مازندران |
حق التدریس |
استاد مدعو |
3 سال |
4 |
دانشگاه غیرانتفاعی سمنگان |
حق التدریس |
استاد مدعو |
5 سال |
5 |
دانشگاه پیام نور آمل |
حق التدریس |
استاد مدعو |
5 سال |
6 |
دانشگاه غیرانتفاعی سبز |
حق التدریس |
استاد مدعو |
7 سال |
7 |
دانشگاه غیرانتفاعی شمال |
حق التدریس |
استاد مدعو |
2 سال |
8 |
دانشگاه فذا(فولاد ذوب آمل) |
مشاور |
مشاور و روانشناس |
1 سال |
9 |
سازمان سنجش و آموزش کشور |
آزمونسازی و روانسنجی |
کارشناس مسئول |
3 سال |
10 |
دانشگاه آزاد اسلامی واحدآیتالله آملی |
حق التدریس |
مدرس و همکاری |
یک سال |
بخش ششم: راهنمایی و مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد
ردیف |
عنوان |
نام دانشجو |
رشته |
سمت |
دانشگاه |
1 |
اثربخشی رواندرمانی مبتنی بر شناختی- رفتاری بر ترس از ارزیابی منفی و نشخوار فکری در نوجوانان دارای سندروم گوشهگیری- افسردگی |
نازنین نیک پیک |
روانشناسی بالینی |
راهنما |
دانشگاه آزاد واحد ایت الله آملی |
2 |
روابط ساختاری سرسختی روانشناختی باکیفیت زندگی معلولان جسمی- حرکتی با نقش واسطهای خودکارامدی و حمایت اجتماعی ادراکشده |
سپیده لاجوردی |
روانشناسی بالینی |
راهنما |
دانشگاه آزاد واحد ایت الله آملی |
3 |
رابطه سبک های اسنادی و سلامت روان با میانجی گری استرس ادراک شده در زنان دارای تجربه طلاق و عادی در شرف ازدواج |
حسن رضایی |
روانشناسی بالینی |
راهنما |
دانشگاه آزاد واحد ایت الله آملی |
4 |
رابطه تاباوری هیجانی با اعتیاد به شبکههای اجتماعی با میانجیگری ابراز هیجانی و تعدیلکنندگی شخصیت تیپD دانشآموزان پایه دوازدهم |
بهمن عسگری |
روانشناسی بالینی |
راهنما |
دانشگاه آزاد واحد ایت الله آملی |
5 |
شناسایی ترجیحات رواندرمانی رواندرمانگران (مرور سیستماتیک و فراترکیب) |
حسین علیپور |
روانشناسی بالینی |
راهنما |
دانشگاه آزاد واحد ایت الله آملی |
6 |
اثربخش درمانی مبتنی بر تعهد و پذیرش بر طراوت زناشویی و تنظیم شناختی هیجان زوجین دچار اختلاف حاد زناشویی |
هدی زحمتکش |
روانشناسی بالینی |
راهنما |
دانشگاه آزاد واحد ایت الله آملی |
7 |
آموزش ذهن آگاهی به افراد دارای علایم روان تنی؛ تحلیل پدیدارشناسی تفسیری از تجارب زیسته شرکت کنندگان |
دنیا کیالاشکی |
روانشناسی بالینی |
راهنما |
دانشگاه آزاد واحد ایت الله آملی |
8 |
رابطه روان رنجوری و طلاق عاطفی با میانجی گری راهبردهای مقابله ای و تنظیم هیجان زوجین |
سیده کوثر مجیدی |
روانشناسی بالینی |
راهنما |
دانشگاه آزاد واحد ایت الله آملی |
9 |
روابط ساختاری کمالگرایی و تجارب آسیب زا با رفتار خودآسیبی با نقش میانجی سرسختی روانشناختی در دانش آموزان متوسطه دوم |
امیررضا ارجمندی |
روانشناسی عمومی |
مشاور |
دانشگاه آزاد واحد نکا |
بخش هفتم: ابتکار ثبت یا تایید شده
ردیف |
نام اختراع و ابتکار یا اثر هنری |
محل انجام |
تاریخ و محل ثبت |
اسامی همکاران |
سمت و ارتباط با فعالیت |
1 |
طرح خانواده درمانی کاهش طلاق های توافقی |
آمل |
1394 |
مهدی اکبری |
روانشناس غربالگر طرح طلاق و مجری طرح |
2 |
طرح گروه درمانی کاهش طلاق |
آمل |
1395 |
مهدی اکبری |
روانشناس غربالگر طرح طلاق و مجری طرح |
3 |
طرح همیار مدرسه کاهش طلاق های توافقی |
آمل |
1395 |
مهدی اکبری |
روانشناس غربالگر طرح طلاق و مجری طرح |
4 |
طرح همیار خانواده کاهش طلاق های توافقی |
آمل |
1396 |
مهدی اکبری |
مجری طرح |
5 |
طرح همیار محله کاهش طلاق های توافقی |
آمل |
1396 |
مهدی اکبری |
مجری طرح |
6 |
طرح آموزش مجازی مهارتهای ارتباطی و جنسی |
آمل |
1396 |
مهدی اکبری |
مجری طرح |
7 |
طرح آموزش خلاقیت فیورشتاین |
آمل |
1396 |
مهدی اکبری |
مجری طرح |
8 |
طرح ارتقای هوشی و استعداد با حل مساله |
آمل |
1396 |
مهدی اکبری |
مجری طرح |
بخش هشتم: مقالات پذیرفته شده در کنفرانسهای داخلی و خارجی
|
ردیف
|
عنوان مقاله |
سال چاپ |
عنوان سمینار یا کنفرانس |
شهر و محل برگزاری |
نام همکاران |
|
سخنرانی |
خودارزشیابی درمحتوی درسی دوره راهنمایی آموزش عمومی ایران- تهران؛دانشگاه تربیت معلم تهران سال: 1387- همایش برنامه درسی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه |
1387
|
هفتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران دانشگاه تربیت معلم تهران. |
تهران، دانشگاه تربیت معلم تهران. |
محسن رحیمی، مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
چند زبانی، چالشی فراسوی آموزش شهروندی. همایش جهانی شدن و بومی ماندن -دانشگاهمازندران -1387 |
1387 |
هشتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران. جهانی شدن و بومی ماندن |
بابلسر، دانشگاه مازندران |
مهدی اکبری، محسن رحیمی و رضا رافتی |
|
سخنرانی |
نخبه گرایی یا انبوه گرایی؛ چالشی فراروی جهانی شدن و بومی ماندن در آموزش عالی- دانشگاهمازندران -1387 |
1387 |
هشتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران. جهانی شدن و بومی ماندن |
بابلسر، دانشگاه مازندران |
مهدی اکبری، عبدالله قاسم تبار |
|
سخنرانی |
مدلی برای ارزشیابی کیفیت تدریس در نظام آموزش عالی ایران- دانشگاه تربیت معلم تهران |
1387 |
کنفرانس تکنولوژی آموزشی دانشگاه تربیت معلم تهران |
کرج، دانشگاه تربیت معلم |
مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
مولفه سکوت در فرایند تدریس |
1390 |
همایش رشدو موفقیت شخصی. دانشگاه پیام نور مازندران |
ساری، دانشگاه پیام نور |
مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
نقش سبک های دلبستگی به خدا در بهداشت روانی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران در سال تحصیلی 1389-1390 |
1390 |
همایش منطقه ای علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه بندر گز. اسفند 90 |
بندر گز، دانشگاه بندرگز |
مهدی اکبری، سید الهام رضوی پور |
|
سخنرانی |
نقش سبک های هویت بر صمیمیت اجتماعی دانش آموزان دبیرستان دولتی شهرستان امل در سال تحصیلی 89-90 |
1390 |
همایش منطقه ای علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه بندر گز. اسفند 90 |
بندر گز، دانشگاه بندرگز |
مهدی اکبری، سید الهام رضوی پور |
|
سخنرانی |
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک رسانهی اجتماعی بر آموزش دانشگاهی |
1391 |
همایش روز رسانه در تیرماه 91. تهران- سالن همایش ها |
تهران، سالن همایش وزارت کشور |
مهدی اکبری؛ سید عبدالله بنی هاشمی؛ سیده الهام رضوی پور |
|
سخنرانی |
نیازسنجی آموزش مهارتهای زندگی دانش آموزان دردوره راهنمایی مدارس شاهد در سال 90-91 |
1391 |
همایش دانشگاه پیام نور اصفهان. |
اصفهان، دانشگاه پیام نور |
عبدالله بنی هاشمی، مهدی اکبری، شهرام طهماسبی، نادر طهماسبی |
|
سخنرانی |
هوش هیجانی ملاک موفقیت در قرن بیست و یکم |
1393 |
همایش هفته پژوهش دانشگاه سبز-1393 |
آمل، دانشگاه سبز |
مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
« راهکارهای مدیریت دانش برای چالشهای فراسوی رشته علوم تربیتی وآموزشی» |
1388 |
دومین همایش ملی مدیریت دانش |
تهران، فرهنگسرای رازی |
مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
تاثیر تفکر استراتژیک بر افزایش روحیه کارآفرینی هنرجویان هنرستانهای شهرستان آمل از دیدگاه مدیران و هنرآموزان |
1394 |
دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی |
مشهد- دانشگاه فردوسی مشهد |
حبیب الله نادری، مهدی اکبری، حامد سرهنگ پور |
|
سخنرانی |
پیش بینی بطالت سایبری براساس نیازهای روانشناختی با میانجی گری وجدانی بودن و جهت گیری هدف در دانشجویان دانشگاه مازندران |
1395 |
همایش پژوهش دانشگاه مازندران |
بابلسر، دانشگاه مازندران |
حامد سرهنگ پور، فرشته باعزت، نرگس نورای زاده، مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
پیش بینی بطالت سایبری براساس نیازهای روانشناختی با میانجی گری وجدانی بودن و جهت گیری هدف در دانشجویان دانشگاه مازندران |
1395 |
سومین کنفرانس بین المللی نوآوریهای اخیر در روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری |
تهران، دانشگاه تهران |
حامد سرهنگ پور، فرشته باعزت، نرگس نورای زاده، مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
اثر بخشی دوره آموزش میان مدت مهارت های ارتباطی بر رضایت زناشویی زنان متاهل 35-25 ساله شهر ساری |
1395 |
سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران، تهران، موسسه پژوهشی مدیریت مدبر |
تهران- تالار علامه امینی دانشگاه تهران |
مهدیه کوزه گر، مهدی اکبری، طیبه مصباح، مریم احمدی |
|
سخنرانی |
رابطه ویژگی های شخصیتی با رضایت از زندگی دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه مازندران |
1395 |
همایش ملی آموزش عالی و توسعه گردشگری پایدار |
بابلسر-مرکز آموزش علمی و کاربردی میزان |
مهدی اکبری ، حبیب الله نادری |
|
سخنرانی |
اثر بخشی آموزش پیشاهنگی بر ارتقای عزت نفس و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان ناشنوای پایه نهم تحصیلی شهرستان آمل |
1396 |
چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی |
تهران- دانشگاه علامه طباطبایی |
مهدی اکبری، علی مهدوی، حبیب الله نجاتی |
|
سخنرانی |
تاثیر نیازهای بنیادین روانشناختی و سطوح انگیزشی بر اهمال کاری تحصیلی |
1396 |
چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی |
تهران- دانشگاه علامه طباطبایی |
حبیب الله نادری، مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
پیش بینی عملکرد سازمانی براساس مولفه های رهبری خدمتگزار معلمان و مدیران مدارس ابتدایی |
1396 |
اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی |
تهران- تالار علامه امینی دانشگاه تهران |
مریم احمدی، مهدی اکبری، طیبه مصباح، مهدیه کوزه گر |
|
سخنرانی |
تعیین و اولویت بندی مولفه های روانشناسی محیط در طراحی فرهنگ سرای زنان جوان (رویکرد پژوهشی ترکیبی) |
1396 |
نخستین همایش بین المللی زنان و زندگی شهری |
تهران- سالن همایشهای برج میلاد |
مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
تاثیر دورکاری زنان شاغل در شهرداری های استان مازندران بر کیفیت خدمات سرکوال (مدل معادلات ساختاری) |
1396 |
نخستین همایش بین المللی زنان و زندگی شهری |
تهران- سالن همایشهای برج میلاد |
مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
اثربخشی رویکرد شناخت گرا محتوای الکترونیک بر تفکر انتقادی دانش آموزان پایه هشتم تحصیلی شهرستان آمل |
1396 |
چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوریهای اخیر در روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری |
تهران- دانشگاه علامه طباطبایی تهران |
مهدی اکبری، علی مهدوی، حبیب الله نجاتی و حامد سرهنگ پور |
|
سخنرانی |
سهم عوامل درونی و بیرونی در انتخاب رشته روانشناسی دانشجویان دانشگاه های استان مازندران |
1396 |
چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوریهای اخیر در روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری |
تهران- دانشگاه علامه طباطبایی تهران |
حامد سرهنگ پورو حبیب الله نادری و مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
تاثیر چند رسانه مبتنی بر طراحی چند رسانهای مایر بر میزان یادگیری درس ریاضی دانشآموزان اوتیسمی پایه پنجم شهر ساری |
1396 |
چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوریهای اخیر در روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری |
تهران- دانشگاه علامه طباطبایی تهران |
حبیب الله نادری، مهدی اکبری، حامد سرهنگ پور، مهدیه کوزه گر و طیبه مصباح |
|
سخنرانی |
پیش بینی سازگاری تحصیلی براساس سبک های هویت و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان پایه دوازدهم |
1396 |
چهارمین همایش ملی روانشناسی مدرسه، بهمن ماه 96 – دانشگاه تهران |
تهران- دانشگاه تهران |
فاطمه فلاح، مهدی اکبری |
|
پوستر |
شناسایی و اولویت بندی ملاکهای موثر در انتخاب رشته دانشجویان روانشناسی |
1397 |
اولین همایش ملی یافته های نوین روانشناسی تربیتی و چالش های پیش رو دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران – اردیبهشت ماه |
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران – اردیبهشت ماه |
سجاد حسینی، مهدی اکبری، زینب قربانی، شیوا قنبری نیا |
|
ORAL PRESENTATION |
THE EFFECTION EMOTIONAL INTELLIGENCE ON THE INTERNET ADDICTION AMONG MAZANDARAN PROVINCE UNIVERSITIES STUDENTS |
2015 |
9TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS(ASC2015) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
POSTER |
LIFE SKILLS TRAINING NEED ASSESSMENT ADOLESCENTS 8-13 YEARS WITH ADDICTED PARENTS |
2015 |
9TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS(ASC2015) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
POSTER |
THE RELATIONSHIP BETWEEN EMOTIONAL INTELLIGENCE AND ADDICTION POTENTIAL TENDENCY PRE-UNIVERSITY STUDENTS |
2015 |
9TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS(ASC2015) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
POSTER |
A SURVEY ATTITUDE TOWARD ADDICTION IN ADDICTS TREATMENT CENTERS MAZANDARAN PROVINCE |
2015 |
9TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS(ASC2015) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
ORAL PRESENTATION |
PREDICTING CYBERLOAFING THROUGH PSYCHOLOGICAL NEEDS WITH CONSCIENTIOUSNESS AND BEING GOAL-ORIENTED AS MEDIATORS AMONG STUDENTS OF MAZANDARAN UNIVERSITY |
2016 |
3TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON RECENT INNOVATION IN PSYCHOLOGY, CONSELLING AND BEHAVIORAL SCIENCE |
TEHRAN-TEHRAN UNIVERSITY |
HAMED SARHANGPOUR, FRESHTEH BAEZAT, NARGES NORIZADEH, MAHDI AKBARI |
|
ORAL PRESENTATION |
THE RELATIONSHI BETWEEN INTENET ADDICTION AND PSYCHOLOGICAL WELLBING IN UNDERGRADUATE STUDENTS AMOL CITY UNIVERSITIES |
2016 |
10TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS(ASC2016) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
POSTER PRESENTATION |
THE RELATIONSHI BETWEEN DEPRESSION AND SOCIAL NETWORK ADDICTION IN UNDERGRADUATE STUDENTS AGE GROUPS 18-38 |
2016 |
10TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS(ASC2016) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
POSTER PRESENTATION |
THE EFFECTIONS OF SHAM ON THE SOCIAL NETWORKING WITH MEDIATION RULE INTERNET ADDICTION |
2016 |
10TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS(ASC2016) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
POSTER PRESENTATION |
THE CONPARISION OF THE SOCIAL NETWORK ADDICTION BETWEEN GENDER AND CLASSES INDERGRADUATE STUDENTS IN AMOL CITY UNIVERSITIES |
2016 |
10TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS(ASC2016) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
ORAL PRESENTATION |
THE RELATIONSHIP BETWEEN PERFECTIONISM AND LONELINES WITH QUALITY OF LIFE AMONG UNIVERSITY STUDENTS |
2016 |
5TH INTERNATIONAN CONFERENCE IN LANGUAGE, LITERATURE, CULTURE & EDUCATION 2016 |
SINGAPORE-ROYAL PLAZA ON SCOTTS HOTEL SINGAPORE |
HABIB ALLAH NADERI, MAHDIAKBARI & HAMED SARHANPOUR |
|
POSTER PRESENTATION |
A STUDY ON INTERNET ADDICTION AMONG UNIVERSITIES STUDENTS (CASE STUDY: AMOL UNIVERSITY) |
2017 |
11TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS(ASC2017) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
ORAL PRESENTATION |
THE EFFECTIVENESS OF PILOT TRAINING ON INCREASING SELF ESTEEM AND SOCIAL SKILLS DEAF STUDENTS IN THE NINTH GRADE OF AMOL CITY |
2017 |
4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON RECENT INNIVATION IN PSYCHOLOGY |
TEHRAN- ALLAMEH TABATABAEE UNIVERSITY
|
Mahdi Akbari, Ali Mahdavi, Habib alah Nejati |
|
POSTER PRESENTATION |
ROLE OF INTERNET ADDICTION IN MENTAL HEALTH PROBLEMSOF UNIVERSITIES STUDENTS |
2017 |
11TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS (ASC2017) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
ORAL PRESENTATION |
THE EFFECTION OF THE PSYCHOLOGICAL NEEDS AND MOTIVATION LEVELS ON THE ACADEMICAL PROCRASTINATION AMONG UNDERGRADUATE STUDENTS OF MAZANDARAN PROVINCE UNIVERSITIES |
2017 |
4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON RECENT INNIVATION IN PSYCHOLOGY |
TEHRAN- ALLAMEH TABATABAEE UNIVERSITY
|
Habib alah Naderi & Mahdi Akbari |
|
POSTER PRESENTATION |
ASSICIATION OF ANXIETY AND QUALITY OF LIFE WITH INTERNET ADDICTION AMONG PSYCHOLOGY STUDENTS |
2017 |
11TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS (ASC2017) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
ORAL PRESENTATION |
CONTRIBUTION OF INTERNAL AND EXTERNAL FACTORS AFFECTING THE CHOICE OF FIELD OF PSYCHOLOGY AMONG UNIVERSITY STUDENTS OF MAZANDARAN PROVINCE. |
2017 |
4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON RECENT INNIVATION IN PSYCHOLOGY |
TEHRAN- ALLAMEH TABATABAEE UNIVERSITY
|
HAMED SARHANGPOUR, MAHDI AKBARI & HABIB ALAH NADERI |
|
ORAL PRESENTATION |
RELATIONSHIP BETWEEN PROBLEMATIC INTERNET USE, DEPRESSION AND QUALITY OF LIFE LEVELS OF AMOLIAN UNIVERSITY STUDENTS |
2017 |
11TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS (ASC2017) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
ORAL PRESENTATION |
THE EFFECT OF MULTIMEDIA DESIGN-BASED ON MULTIMEDIA LEARNING AND RETENTION OF FIFTH GRADES AMONG AUTISTIC STUDENT OF SARI |
2017 |
4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON RECENT INNIVATION IN PSYCHOLOGY |
TEHRAN- ALLAMEH TABATABAEE UNIVERSITY
|
HABIBALAH NADERI, MAHDI AKBARI, HAMED SARHANGPOUR, MAHDIEH KOZEGAR, TAYEBEH MESBAH |
|
POSTER PRESENTATION |
CORRELATION OF QUALITY OF LIFE AMONG WOMEN IN SUBSTANCE ABUSE TREATMENT |
2017 |
11TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS (ASC2017) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
ORAL PRESENTATION |
THE EFFECTIVENESS OF E-CONTENT-ORIENTED KNOWLEDGE ON CRITICAL THINLING SCHOOL EIGHT GRADE STUDENTS OF AMOL CITY |
2017 |
4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON RECENT INNIVATION IN PSYCHOLOGY |
TEHRAN- ALLAMEH TABATABAEE UNIVERSITY
|
Mahdi Akbari, Ali Mahdavi, Habib alah Nejati & Hamed Sarhangpour |
|
POSTER PRESENTATION |
PSYCHOLOGICAL BASIC NEEDS OF INTERNET ADDICTION OF UNIVERSITY STUDENTS (CASE STUDY: AMOL CITY) |
2017 |
11TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS (ASC2017) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
POSTER PRESENTATION |
RELATION BETWEEN INTERNET ADDICTION AND RELATIONSHIPS PSYCHOLOGICAL NEEDS IT
|
2017 |
11TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS (ASC2017) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
ORAL PRESENTATION |
THEORETICAL MODELS OF THE DEVELOPMENT OF INTERNET ADDICTION: A REVIEW ISSUE |
2017 |
11TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS (ASC2017) |
TEHRAN-RAZI CONVENTION CENTER |
MAHDI AKBARI |
|
سخنرانی |
پیشبینی کیفیتزندگی دانشجویان بیکار ساکن خوابگاهدانشجویی از طریق کمالگرایی و احساستنهایی با تاکید بر وضعیتاقتصادی |
1397 |
همایش تحلیل مسائل و تامین منابع مالی در آموزش – دانشگاه شهید بهشتی تهران |
تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده اقتصاد |
مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
اولویت بندی ملاکهای موثر بر انتخاب رشته دانشجویان پسر در آموزش عالی ایران
|
1397 |
همایش تحلیل مسائل و تامین منابع مالی در آموزش |
تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده اقتصاد |
مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
مقایسه نیازهای بنیادین روانشناختی در دانش آموزان دارای اختلال لکنت و بدون اختلال لکنت |
1397 |
هفدهمین همایش انجمن گفتار درمانی ایران. دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی |
تهران. دانشگاه علوم بهزیستیو توانبخشی. |
مهدی اکبری، محمد علی صفایی نوایی |
|
پوستر |
مقایسه بهزیستی روانشناختی بین دانش آموزان 13-17 ساله دارای اختلال لکنت و بدون اختلال لکنت |
1398 |
هفدهمین همایش انجمن گفتار درمانی ایران. دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی |
تهران. دانشگاه علوم بهزیستیو توانبخشی. |
مهدی اکبری، محمد علی صفایی نوایی |
|
پوستر
|
انواع مداخلات جهت اصلاح، درمان و توانبخشی اختلال لکنت زبان(مرور پیشینه پژوهشی بیست سال اخیر) |
1398 |
هفدهمین همایش انجمن گفتار درمانی ایران. دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی |
تهران. دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی. |
مهدی اکبری، محمد علی صفایی نوایی |
|
سخنرانی |
مرور سیستماتیک از مطالعات انجام شده |
1400 |
همایش ملی« سنجش علمی و آزمونهای ورودی آموزش عالی: مبانی، چالشها و راهکارها»- دانشگاه تهران |
تهران، دانشگاه تهران. |
مهدی اکبری و عبدالکریم شادمهر |
|
سخنرانی |
تاثیر محیط دانشگاهی بر استفاده دانشجویان از رویکرد مطالعه عمیق و سطحی |
1400 |
همایش ملی« سنجش علمی و آزمونهای ورودی آموزش عالی: مبانی، چالشها و راهکارها»- دانشگاه تهران |
تهران، دانشگاه تهران. |
مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
سنجش متغیرهای پیشایندی پیامدهای یادگیری دانشجویان تحصیلات تکمیلی(دانشگاه شهید بهشتی تهران) |
1400 |
همایش ملی« سنجش علمی و آزمونهای ورودی آموزش عالی: مبانی، چالشها و راهکارها»- دانشگاه تهران |
تهران، دانشگاه تهران. |
مهدی اکبری |
|
سخنرانی |
مروری بر مطالعات روایییابی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی در سازمان خدمات آموزشی آمریکا (ETS) |
1400 |
همایش ملی« سنجش علمی و آزمونهای ورودی آموزش عالی: مبانی، چالشها و راهکارها»- دانشگاه تهران |
تهران، دانشگاه تهران. |
مهدی اکبری و مهدی علوی |
|
پوستر |
نقش راهبردهای مقابله ای بر اضطراب و افسردگی نوجوانان پسر در دوران شیوع کرونا |
1401 |
همایش اسیب شناسی مداخلات درمانی در دوره کرونا- |
تهران- انجمن روان درمانی ایران |
طلعت یزدان پناه ومهدی اکبری |
|
پوستر |
ارتباط علایم اختلال وسواسی جبری با حجم هیپوکامب و آمیگدال: مرور نظام مند شواهد پژوهش |
1401 |
همایش اسیب شناسی مداخلات درمانی در دوره کرونا- |
تهران- انجمن روان درمانی ایران |
الهه عزیزی و مهدی اکبری |
بخش نهم: مقالات چاپ شده در مجلات معتبر داخلی و خارجی
ردیف
|
عنوان مقاله |
نام مجله |
تاریخ چاپ |
زبان ارائه |
نام ناشر و محل انتشار |
نام همکاران |
1 |
روایی ملاکی آزمونهای مطالعه تیمز 2007 در دانش آموزان پایه چهارم شهر تهران |
فصلنامه علمی و پژوهشی پژوهش در مسایل تعلیم و تربیت- 1390 چاپ شده |
1390 |
فارسی |
دانشگاه الزهرا و دانشگاه خوارزمی |
مهدی اکبری، دکتر علیرضا کیامنش، دکتر عبدلعظیم کریمی |
2 |
تحلیل مقایسه ای کاربرد راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان دارای تواناییهای علمی قوی وضعیف در دانشگاه تربیت معلم تهران |
فصل نامه علمی و پژوهشی"ترویج آموزش کشاورزی دانشگاه علوم تحقیقات". سال پنجم، شماره 3- ص 41-53 چاپ شده |
1391 |
فارسی |
دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات |
مهدی اکبری،دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد، نادر طهماسبی |
3 |
سبکهای دلبستگی و میزان بخشودگی بین زنان متقاضی طلاق و زنان عادی |
نشریه" مطالعات زنان- 1392- دوره 11 شماره دو ص55-83. چاپ شده |
1392 |
فارسی |
دانشگاه الزهرا تهران |
زهرا اخوان، شکوه نوابی نژاد، باقرثنایی ذاکر، مهدی اکبری |
4 |
مقایسه راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان قوی و ضعیف دانشگاه تربیت معلم تهران در سالتحصیلی 1389- 1390 |
فصلنامه علمی و ترویجی "پژوهشهای تربیتی" موسسه تحقیقات تربیتی.چاپ شده– دوره دوم، پیاپی 31، شماره 21 – ص 5-27 چاپ شده |
1389 |
فارسی |
موسسه تحقیقات تربیتی |
مهدی اکبری،دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد، نادر طهماسبی |
5 |
Comparison guide lines of studies and learning of tact, middle and weak students of Mazandaran Payame Nour University |
Acceptance Letter for Article No. 63113-JAS-ANSI. Science Alert.USA. چاپ شده |
2014 |
انگلیسی |
دانشگاه گیلانگ سنگاپور |
BANIHASHEMIABDOLLAH.,& AKBARI, MAHDI |
6 |
مقایسه راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد خوابگاهی و غیرخوابگاهی دانشگاه تربیت معلم تهران |
فصلنامه علمی وپژوهشی"تازه های پژوهش در مسایل تعلیم وتربیت" دانشگاه بیرجند- سال 1392 چاپ شده |
1392 |
فارسی |
دانشگاه بیرجند |
مهدی اکبری، دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد، نادر طهماسبی |
7 |
روایی حیطههای آزمونعلوم مطالعه تیمز 2007 در دانش آموزان پایه چهارم شهر تهران برای پیش بینی نمرات کلاسی علوم(مطالعه طولی 4ساله) |
فصلنامه علمی وپژوهشی"تازه های پژوهش در مسایل تعلیم وتربیت" دانشگاه بیرجند- سال 1392- شماره 5 چاپ شده |
1392 |
فارسی |
دانشگاه بیرجند |
مهدی اکبری، دکتر علیرضا کیامنش، دکترعبدلعظیم کریمی |
8 |
رابطه بین هوش هیجانی و ویژگی های شخصیتی با رضایت شغلی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ |
فصلنامه علمی و پژوهشی کیفیت و بهره وری صنعت برق ایران- سال پنجم- شماره دهم-ص 61-72 چاپ شده |
1395 |
فارسی |
انجمن مهندسی بهره وری صنعت برق ایران |
علی اکبر امین بیدختی، محسن رحیمی، مهدی اکبری |
9 |
رابطه هوش هیجانی با کیفیت زندگی دانشجویان رشته گردشگری(مطالعه موردی: دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه مازندران) |
مجله علمی و پژوهشی برنامه ریزی و توسعه گردشگری- سال ششم – شماره 22 ص144-164 چاپ شده |
1396 |
فارسی |
دانشگاه مازندران |
حبیب الله نادری، مهدی اکبری |
10 |
بررسی آثار برنامه درسی پنهان مدارس و ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آثار منفی و افزایش آثار مثبت |
فصلنامه علمی و پژوهشی پژوهشنامه تربیتی ، سال دوازدهم، شماره 51 ص 140-160 چاپ شده |
1396 |
فارسی |
دانشگاه آزاد بجنورد |
رضا میرعرب رضی، مهدی اکبری |
11 |
Basic Psychological Needs in Stuttering and Non-stuttering Iranian Students Aged 13 -17 Years |
VOL 12 NO 4 (2018): AUTUMN
چاپ شده |
2018 |
English |
Journal of Modern Rehabilitation journal of the Rehabilitation Faculty at the Tehran University of Medical Sciences (TUMS) |
Mahdi Akbari, Mohammad Ali Safaee Navaee |
12 |
تبیین مفهوم و مقوله بندی مولفه های پیامدهای یادگیری دانشجویان دانشگاه (نظریه داده بنیاد) |
فصلنامه علمی و پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی دانشگاه بقیه الله چاپ شده |
1398 |
فارسی |
دانشگاه علوم پزشکی بقیه اللله |
مهدی اکبری، حبیب اله نادری، جلیل فتح آبادی و امید شکری |
13 |
شناسایی مولفههای تشکیلدهنده پیامد یادگیری دانشجویان (رویکرد پژوهش آمیخته(
|
فصلنامه علمی و پژوهشی پژوهش در مسایل تعلیم و تربیت چاپ شده |
1398 |
فارسی |
انجمن ایرانی تعلیم و تربیت |
مهدی اکبری، حبیب اله نادری، جلیل فتح آبادی و امید شکری |
14 |
شناسایی متغیرهای پیشایندی موثر بر پیامدهای یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی (مطالعه فراتحلیل) |
فصلنامه علمی و پژوهشی پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی چاپ شده |
1399 |
فارسی |
موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی |
مهدی اکبری، حبیب اله نادری، جلیل فتح آبادی و امید شکری |
15 |
مقایسه رویکردهای مطالعه و عملکرد تحصیلی دانشجویان سال اول تا چهارم مقطع پزشکی عمومی |
فصلنامه علمی و پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی دانشگاه بقیه الله چاپ شده |
1400 |
فارسی |
علوم پزشکی شهید صدوقی یزد |
مهدی اکبری، حبیب اله نادری، جلیل فتح آبادی و امید شکری |
16 |
مدلیابی علی متغیرهای پیشایندی و پسایندی رویکرد به مطالعه دانشجویان: تحلیل میانجی گرانه |
فصلنامه علمی و پژوهشی اندازه گیری تربیتی چاپ شده |
1400 |
فارسی |
دانشگاه علامه طباطبایی تهران |
مهدی اکبری، حبیب اله نادری، جلیل فتح آبادی و امید شکری |
17 |
تاثیر پنج عامل بزرگ شخصیت بر انگیزه رانشی و کششی سفر(مطالعه موردی: کارکنان اداره کل بهزیستی استان مازندران) |
فصنامه علمی و پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری در نوبت چاپ |
1400 |
فارسی |
دانشگاه فردوسی مشهد |
مهدی اکبری |
18 |
تاثیر غرور ملی بر سازگاری اجتماعی با میانجیگری راهبردهای تنظیم شناختی هیجان( مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه مازندران) |
مجله علمی و پژوهشی مطالعات ملی ایران چاپ شده |
1400 |
فارسی |
انجمن روانشناسی اجتماعی ایران |
مهدی اکبری |
19 |
بررسی نقش جهت گیری هدف پیشرفت، منزلت هویت تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی در پیش بینی پایستگی تحصیلی |
فصلنامه علمی و پژوهشی توسعه آموزش جندی شاپور چاپ شده |
1400 |
فارسی |
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور |
زهرا اخوی، مهدی اکبری، نغمه ترابی |
20 |
الگوی روابط ساختاری انگیزه تحصلی براساس نیازهای روانشناختی با میانجی گری نقش اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان |
فصلنامه علمی و پژوهشی پژوهش در آموزش علوم پزشکی چاپ شده |
1400 |
فارسی |
دانشگاه علوم پزشکی گیلان |
زهر اخوی ثمرین، مهدی اکبری، شیرین احمدی |
21 |
نقش ادراک از محیط دانشگاهی بر ترغیب دانشجویان به استفاده از رویکرد مطالعه عمیق و سطحی حین تحصیل |
فصلنامه علمی و پژوهشی آموزش عالی چاپ شده |
1401 |
فارسی |
انجمن آموزش عالی ایران |
مهدی اکبری |
22 |
تاثیر دورکاری کارکنان برکیفیت خدمات مدل سروکوال ادارات تامین اجتماعی در دوران همه گیری ویروس کرونا |
فصلنامه علمی و پژوهشی خانواده و پژوهش پذیرش نوبت چاپ |
1402 |
فارسی |
پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش |
مهدی اکبری |
23 |
صلاحیت حرفه ای معلمان نظریه های یادگیری در عناصر برنامه درسی پایه پنجم تحصیلی شهرستان آمل |
فصلنامه علمی و پژوهشی جامعهشناسی آموزش و پرورش پذیرش نوبت چاپ |
1402 |
فارسی |
انجمن جامعهشناسی آموزش و پرورش ایران |
مهدی اکبری |
24 |
اثربخشی بازی درمانی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان با اختلال ریاضی پایه پنجم |
فصلنامه علمی و پژوهشی تعلیم و تربیت استثنایی دانشگاه علامه پذیرش نوبت چاپ |
1402 |
فارسی |
دانشگاه علامه طباطبایی تهران |
مهدی اکبری |
25 |
تاثیر عوامل موثر بر انتخاب نام فرزندان ایرانی (مطالعه موردی: شهرستان آمل) |
مجله علمی و پژوهشی الگوی اسلامی و ایرانی پذیرش نوبت چاپ |
1402 |
فارسی |
سازمان بسیج اساتید |
خدیجه جوادی و مهدی اکبری |
26 |
تاثیر نیازهای بنیادین روانشناختی، کیفیت زندگی، احساس تنهایی و انگیزش بر اهمال کاری تحصیلی دانشجویان |
مجله علمی و پژوهشی پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی پذیرش نوبت چاپ |
1402 |
فارسی |
دانشگاه پیام نور |
مهدی اکبری |
27 |
تحلیل مقایسه ای تاثیر دو دوره آموزش مجازی وحضوری بر قابلیت های معلمان تازه کار پایه پنجم |
فصلنامه علمی و پژوهشی تعلیم و تربیت پذیرش نوبت چاپ |
1402 |
فارسی |
پژوهشگاه آموزش و پرورش |
مهدی اکبری |
28 |
مقایسه اعتیاد به شبکه های اجتماعی، تاب آوری، ثبات عاطفی، روان رنجوری و سازگاری در دانش آموزان دختر و پسر پایه دوازدهم |
فصلنامه علمی و پژوهشی پژوهش در تربیت معلم پذیرش نوبت چاپ |
1402 |
فارسی |
دانشگاه فرهنگیان |
مهدی اکبری |
29 |
حذف دوره آموزش حضوری در دوران کرونا و الگویی برای جبران آن در دوران پساکرونا |
فصلنامه علمی و پژوهشی نوآوری های آموزشی پذیرش نوبت چاپ |
1402 |
فارسی |
سلزمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی |
مهدی اکبری |
30 |
صفحه با روانشناسی(ستون ثابت هفتگی) بیش از چهل مقاله کوتاه |
پیک سنجش |
1401 تا کنون |
فارسی |
سازمان سنجش |
مهدی اکبری |
بخش دهم: تشویقها، جوایز، تقدیرنامه ها، عناوین و نشانها
ردیف
|
عنوان |
تاریخ دریافت |
شهر و محل دریافت |
نام و سمت مقام اعطاء کننده |
1 |
رتبه یک کنکور سراسری کارشناسی ارشد کشور سال 86 |
1386 |
تهران، سازمان سنجش |
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور |
2 |
جوان برتر استان مازندران |
1390 |
سالن استانداری مازندران |
استانداری مازندران |
3 |
رتبه یک آزمون دکتری روانشناسی تربیتی |
1394 |
تهران، سازمان سنجش |
مدیر تحصیلات تکمیلی |
4 |
مقام اول مسابقات شطرنج المپیاد دانشجویی دانشگاه های تهران |
1388 |
دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران |
اداره فوق برنامه وزارت علوم |
5 |
مقام مقاله برتر در شش همایش |
87-89-91-93-96 |
همایش های |
دبیر همایش |
بخش یازدهم: تقدیرنامه ها
ردیف |
عنوان |
تاریخ دریافت |
شهر و محل دریافت |
نام و سمت مقام اعطاء کننده |
1 |
ریاست کمیته تحکم بنیان خانواده |
1395 |
آمل- فرمانداری آمل |
رسولی، فرماندار آمل |
2 |
فعالیت در خدمات اجتماعی |
1396 |
آمل- فرمانداری آمل |
عزت الله یوسفیان ملا- نماینده آمل در مجلس |
3 |
همکاری در اجرای طرح کاهش آسیب اجتماعی استان مازندران |
1394 |
آمل- اداره بهزیستی |
نصرت حسن زاده، رییس اداره بهزیستی آمل |
4 |
همکاری در طرح کاهش آسیب های اجتماعی استان مازندران |
1395 |
آمل – اداره بهزیستی |
نصرت حسن زاده، رییس اداره بهزیستی آمل |
5 |
همکاری در طرح های همیاری کاهش طلاق استان مازندران |
1396 |
آمل- اداره کل بهزیستی استان مازندران |
وحید حسین زاده، رییس اداره بهزیستی آمل |
6 |
فعالیت در پیشگیری از آسیب اجتماعی |
1396 |
آمل- فرمانداری آمل |
عزت الله یوسفیان ملا- نماینده آمل در مجلس |
7 |
عضو دایم شورای تحکیم بنیان خانواده |
1395 |
آمل- فرمانداری آمل |
رسولی، فرماندار آمل |
بخش دوازدهم: شرکت در دوره ها و کارگاه آموزشی به عنوان مدرس
ردیف
|
عنوان |
تاریخ دریافت و مدت زمان دوره |
سازمان برگزارکننده دوره |
نام و سمت مقام اعطاء کننده مجوز کارگاه |
|
روابط خانواده |
93 (6 ساعت) |
اداره آموزش و پرورش |
ریاست آموزش و پرورش استان مازندران |
|
تربیت فرزندان |
94 (10 ساعت) |
اداره آموزش و پرورش |
ریاست آموزش و پرورش استان مازندران |
2 |
چالش های دوره رشد |
94 (18 ساعت) |
اداره آموزش و پرورش |
ریاست آموزش و پرورش استان مازندران |
3 |
جهت گیری مذهبی |
93(5 ساعت) |
پژوهشگاه اندیشه گستر |
مدیرعامل پژوهشگاه اندیشه گستر وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری |
4 |
مشاوره پیش از ازدواج |
96(15 ساعت) |
پژوهشگاه اندیشه گستر |
مدیرعامل پژوهشگاه اندیشه گستر وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری |
5 |
تحلیل کلامی و غیرکلامی شخصیت |
96(5 ساعت) |
پژوهشگاه اندیشه گستر |
مدیرعامل پژوهشگاه اندیشه گستر وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری |
6 |
تحلیل کاربردی ازمون میلون شخصیت |
95(12 ساعت) |
پژوهشگاه اندیشه گستر |
مدیرعامل پژوهشگاه اندیشه گستر وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری |
7 |
تحلیل زبان بدن |
94(10 ساعت) |
پژوهشگاه اندیشه گستر |
مدیرعامل پژوهشگاه اندیشه گستر وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری |
8 |
گشتالت درمانی |
96(6 ساعت) |
پژوهشگاه اندیشه گستر |
مدیرعامل پژوهشگاه اندیشه گستر وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری |
9 |
راجرزدرمانی |
96(8 ساعت) |
پژوهشگاه اندیشه گستر |
مدیرعامل پژوهشگاه اندیشه گستر وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری |
10 |
مشاوره پیش از ازدواج |
97 (12 ساعت) |
کلینیک روانشناسی دانشگاه تهران |
دکتر حجازی، رئیس دانشکده عبوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تهران |
11 |
فیلم درمانی |
97 (8 ساعت) |
کلینیک روانشناسی دانشگاه تهران |
دکتر حجازی، رئیس دانشکده عبوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تهران |
12 |
گشتالت درمانی |
97 (8 ساعت) |
کلینیک روانشناسی دانشگاه تهران |
دکتر حجازی، رئیس دانشکده عبوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تهران |
13 |
فیلم درمانی |
98 (8 ساعت) |
کلینیک روانشناسی دانشگاه تهران |
دکتر حجازی، رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تهران |
14 |
طراوت زناشویی و بازسازی رابطه ها پس از روابط فرازناشویی |
99( 16 ساعت) |
مرکز مشاوره ماورا |
علی صیادی |
15 |
مصاحبه انگیزشی |
99(24 ساعت) |
مرکز مشاوره ماورا |
علی صیادی |
بخش سیزدهم فعالیتهای ورزشی
ردیف |
عنوان فعالیت |
مدت زمان فعالیت |
سازمان |
نام و سمت تایید کننده |
1 |
داوری دارت |
1 سال |
اداره کل تربیت بدنی استان تهران |
مرتضی کریمی رییس اداره تربیت بدنی منطقه 21 و فرشاد فخیمی معونت اجتماعی منطقه 21 شهرداری |
2 |
قهرمان شطرنج |
1 سال |
اداره کل تربیت بدنی استان تهران و شهرداری منطقه 21 |
مرتضی کریمی رییس اداره تربیت بدنی منطقه 21 و فرشاد فخیمی معونت اجتماعی منطقه 21 شهرداری |
3 |
قهرمانی کانگ فو توآ |
11 سال از سال 1374-1385 |
کشوری و استانی |
مختلف |
4 |
قهرمانی کارکنان ادارات استان مازندارن |
6 سال |
استانی |
اداره کل تربیت بدنی استان مازندارن |
بخش چهاردهم : همکاری با مجلات علمی معتبر
ردیف |
نام و نوع مجله |
تاریخ |
نوع فعالیت |
1 |
مجله مطالعات برنامه درسی ایران |
1387-1391 |
هیئت داوری |
2 |
مجله موسسه تحقیقات تربیتی |
1388-1392 |
داوری |
3 |
نظریه و عمل در برنامه درسی |
1393-1394 |
داوری |
4 |
مطالعات زنان الزهرا |
1392-1394 |
داوری |
5 |
مجله مطالعه توسعه فرهنگی اجتماعی |
1393-1397 |
داوری |
6 |
مجله رواشنناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی |
1393-1400 |
داوری |
7 |
مجله رواشنناسی تربیتی دانشگاه شهید بهشتی |
1393-1400 |
داوری |
8 |
مجله سنجش و اندازه گیری اموزشی سازمان سنجش |
1394- تاکنون |
داوری |
بخش پانزدهم: شرکت در کارگاه های کنگره های داخلی و خارجی
ردیف |
عنوان سمینار یا کنفرانس |
کشور/شهر و محل برگزاری |
سال |
توضیحات |
|
کارگاه هفتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران دانشگاه تربیت معلم تهران. |
ایران، تهران، دانشگاه تربیت معلم تهران. |
1387 |
مدرس کارگاه |
|
کارگاه هشتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران. جهانی شدن و بومی ماندن |
ایران، بابلسر، دانشگاه مازندران |
1387 |
مدرس کارگاه |
|
کارگاه کتابخانه دیجیتاالی و مقالات ISI |
ایران، تهران دانشگاه شاهد. |
1386 |
شرکت در کارگاه ها |
|
کارگاه کنفرانس تکنولوژی آموزشی دانشگاه تربیت معلم (خوارزمی) تهران |
ایران، کرج، دانشگاه تربیت معلم(خوارزمی) |
1387 |
مدرس کارگاه |
|
کارگاه همایش رشدو موفقیت شخصی. دانشگاه پیام نور مازندران |
ایران، ساری، دانشگاه پیام نور |
1389 |
مدرس کارگاه |
|
کارگاه همایش منطقه ای علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه بندر گز. اسفند 90 |
ایران، بندر گز، دانشگاه بندرگز |
1390 |
مدرس کارگاه |
|
پانل همایش منطقه ای علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه بندر گز. اسفند 90 |
ایران، بندر گز، دانشگاه بندرگز |
1390 |
مدرس کارگاه |
|
کارگاه همایش روز رسانه در تیرماه 91. تهران- سالن همایش ها |
ایران، تهران، سالن همایش وزارت کشور |
1391 |
شرکت در کارگاه ها |
|
پانل دومین همایش بین المللی علوم رفتاری |
ایران، قشم، دانشگاه قشم |
1393 |
شرکت در کارگاه ها |
|
پانل پیشگیری نهمین همایش بین المللی دانش اعتیاد |
ایران، دانشگاه علوم پزشکی ایران |
1394 |
شرکت در کارگاه ها |
|
ADDICTION PANEL |
9 ADDICTION SCIENCE CONGRESS(ASC 2015) |
2015 |
PARTISIPATE |
|
ADDICTION PANEL |
10TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS(ASC2016) |
2016 |
PARTISIPATE |
|
ADDICTION PANEL |
11TH ANNUAL INTERNATIONAL ADDICTION SCIENCE CONGRESS(ASC2017) |
2017 |
PARTISIPATE |
بخش شانزدهم: مدارک مرتبط با زبان انگلیسی
ردیف |
عنوان |
نمره |
زمان آزمون |
1 |
آزمون زبان دانشگاه تهران |
74 از 100 |
1391 |
2 |
آزمون زبان MSRT |
69 از 100 |
1392 |
3 |
آزمون زبان تولیمو سازمان سنجش |
73 از 100 |
1393 |
4 |
مدرک زبان (intermediate) |
96 از 100 |
1394 |
5 |
مدرک زبان (upper-intermediate) |
95 از 100 |
1395 |
6 |
سطح پیشرفته زبان(advance) |
89 از 100 |
1395 |
بخش هفدهم: توانمندیها و علاقمندی های ویژه
- تسلط به نرم افزارهای تخصصی علوم رفتاری
SPSS, LISREL, META ANALYSIS, AMOS, EQS
- تسلط به روشهای تحقیق کمی، کیفی و آمیخته،
- کاربرد هنر در رواندرمانی و استفاده از فیلم برای تکالیف روان درمانی
- روایت درمانی
pdf شرح حال را از فایل های ضمیمه دریافت کنید: