تمدید میهمانی دانشجویان برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
با عنایت به نزدیک بودن زمان انتخاب واحد دانشجویان برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳–۱۴۰۲ و حسب هماهنگیهای صورت گرفته با حوزه معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی سازمان مرکزی، بهمنظور تمدید میهمانی آن دسته از دانشجویانی که در تابستان ۱۴۰۲ درخواست میهمانی خود را (برای ۲ نیمسال تحصیلی) ارائه دادهاند و نظر به اینکه دسترسی جهت تمدید میهمانی، صرفاً به کاربران محترم دانشجویی سامانه جامع گلستان (لیست پیوست) ارائه خواهد شد، بر این اساس موجبات امتنان خواهد بود دستور فرمایید براساس جدول زمانبندی و موارد ذیل، اقدامات و هماهنگی لازم به عمل آید:
|
تاریخ ثبت و تایید درخواست به وسیله کاربر مبداء (استان/پردیس/واحد تابعه) |
ارائه اسامی به رابط استانی آموزش در مبداء جهت بازنمودن سرترم |
تاریخ تایید درخواست به وسیله کاربر مقصد (استان/پردیس/ واحد تابعه) |
||
|
تاریخ شروع |
تاریخ خاتمه |
تاریخ شروع |
تاریخ خاتمه |
|
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۴ |
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ |
۱۴۰۲/۱۰/۲۴ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ |
۱۴۰۲/۱۰/۳۰ |
۱۴۰۲/۱۱/۰۳ |
۱- کاربران محترم دانشجویی سامانه جامع گلستان در مبدأ براساس جدول زمانبندی فوق، نسبت به ثبت و تأیید درخواست دانشجویان تمدید میهمانی، اقدام نمایند. (توضیحات در فایل راهنمای پیوست)
۲- پس از ثبت و تأیید درخواست دانشجویان تمدید میهمانی از سوی مبدأ، ضروری است جهت بازنمودن سرترم این دانشجویان، لیست اسامی به «رابط محترم استانی آموزش» در استان مبدأ، ارائه شود.
۳- کاربران محترم دانشجویی سامانه جامع گلستان در مقصد براساس جدول زمانبندی فوق، نسبت به تأیید درخواست دانشجویان تمدید میهمانی اقدام نمایند. (توضیحات در فایل راهنمای پیوست)
تذکر:
کاربران محترم میتوانند براساس گزارش ۷۳۴ سامانه جامع گلستان، فهرست دانشجویان متقاضی میهمانی را از سامانه دریافت کنند. (توضیحات در فایل راهنمای پیوست)
با توجه به احتمال عدم ثبت نمرات در مهلت زمانی مقرر، ضروری است پس از تمدید میهمانی نسبت به بررسی مجدد وضعیت تحصیلی (مشروطی، سنوات و…) توسط کارشناس محترم آموزش پردیس/ واحد تابعه مبدأ، اقدام گردد.
به منظور گزارشگیری دقیق از تعداد و وضعیت دانشجویان میهمان مقتضی است حوزه آموزش از «تبدیل کد» دانشجویان میهمان موقت/ دائم خودداری نماید.
روند ثبت و تمدید میهمانی