پردیس شهید چمران تهران

اطلاعیه حذف اضطراری در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۲–۱۴۰۱

مطابق تقویم آموزشی دانشگاه امکان ثبت درخواست حذف اضطراری توسط دانشجویان درسامانه گلستان از روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ لغایت سه شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ از طریق پردازش پیشخوان خدمت - بررسی درخواست مشکلات آموزشی-لینک درخواست جدید مطابق آخرین دستورالعمل‌ها امکان پذیرخواهد بود.


فرایند انجام حذف اضطراری: ۱- پیشخوان خدمات ۲-درخواست بررسی مشکلات آموزشی ۳-درخواست جدید۴-درخواست حذف اضطراری ۵-تکمیل مشخصات درس ۶- ثبت درخواست۷-ایجاد


مراحل گردش فرایند حذف اضطراری به شرح ذیل می‌باشد :۱-ثبت درخواست و تأیید و ارسال آن توسط دانشجو ۲- تأیید استاد راهنما ۳- تأیید مدیر گروه آموزشی ۴- تأیید معاون آموزشی ۵- تأیید کارشناس آموزش

 

* تذکر مهم: حذف اضطراری زمانی نهایی می‌گردد که در اطلاعات جامع دانشجو در مقابل درس مورد نظر در ترم جاری عبارت حذف اضطراری درج شده باشد. شایسته‌است دانشجویان عزیزدقت کافی و پی‌گیری‌های لازم را در این مورد مهم در نظر داشته باشند.