در خصوص بررسی «حذف اضطراری درس دوم» در شورای بررسی موارد خاص مدیریت امور پردیس های استان
به استناد نامه شماره ۵۱۰/۲۴۷۸/۵۰۰۰۰/د مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ معاون محترم دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، در خصوص بررسی «حذف اضطراری درس دوم» در صورت ارائه درخواست از سوی دانشجو در شورای بررسی موارد خاص مدیریت امور پردیسهای استان؛ موجب امتنان است دستور فرمایید به منظور تسریع در بررسی درخواستها و جلوگیری از تضییع حقوق دانشجویان متقاضی، اقدامات ذیل صورت پذیرد:
۱. اطلاعرسانی به دانشجویان در خصوص فرایند حذف اضطراری دروس.
۲. ارائه درخواست کتبی از سوی دانشجو (براساس فرم پیوست و ۱۰ روز قبل از زمان حذف اضطراری به شورا).
۳. دریافت نظر کتبی استاد راهنمای تحصیلی.
۴. دریافت نظر کتبی مدیر گروه آموزشی.
۵. ارائه مدارک مبنی بر خاص بودن شرایط دانشجو که منجر به ارائه درخواست جهت حذف دومین درس شدهاست.
۶. اعلام رای شورای بررسی موارد خاص به پردیس/واحدتابعه مربوطه، طی دو روز کاری قبل از بازه زمانی حذف اضطراری.
۷. در زمان بررسی درخواست در شورا، ضروری است بندهای ۲ الی ۵ ضمیمه بوده، در غیر اینصورت درخواست مذکور قابل بررسی نخواهد بود.
۸. در صورت تأیید شورا، ثبت درخواست دوم در بازه زمانی حذف اضطراری در سامانه توسط دانشجو الزامی است.
*خاطر نشان میسازد براساس تقویم آموزشی، بازه زمانی حذف اضطراری در نیمسال جاری از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ میباشد.