حسن حاجی زاده اناری
|
نام: حسن |
نام خانوادگی: حاجی زاده اناری |
تاریخ تولد: 4/8/1348 |
محل تولد: مشکین شهر |
وضعیت تأهل: متأهل |
شماره همراه: 09126141156
ایمیل: hajizadeanari@gmail.com
اطلاعات تحصیلی:
|
رشته تحصیلی |
گرایش تحصیلی |
دانشگاه |
تاریخ فارغ التحصیلی |
|
|
دکتری تخصصی |
علوم سیاسی |
اندیشه های سیاسی |
آزاد تهران مرکزی |
28/11/1395 |
|
دکتری تخصصی |
روابط بین الملل |
روابط بین الملل |
هند /کلم/کرالا |
20/11/1399 |
|
کارشناسی ارشد |
علوم سیاسی |
علوم سیاسی |
آزاد تهران مرکزی |
04/04/1376 |
|
کارشناسی |
علوم سیاسی |
علوم سیاسی |
آزاد تهران مرکزی |
28/04/1376 |
اطلاعات شغلی: شاغل
|
موسسه |
محل خدمت |
رسته/ طبقه |
سنوات خدمت |
|
|
عضو هیات علمی رسمی قطعی |
دانشگاه فرهنگیان |
پردیس شهید چمران |
گروه معارف اسلامی |
5 |
|
عضو هیات علمی رسمی آزمایشی |
دانشگاه فرهنگیان |
مرکز آموزش عالی شهید بهشتی |
معارف اسلامی |
4 |
|
عضو هیات علمی رسمی ازمایشی |
دانشگاه فرهنگیان |
مرکز آموزش عالی شهدای مکه |
علوم اجتماعی |
2 |
|
دبیر رسمی قطعی |
آموزش و پرورش |
آموزش و پرورش شهر تهران |
علوم اجتماعی |
17 |
|
مدیر/ آموزگار |
آموزش و پرورش |
آموزش و پرورش مشگین شهر |
مدیر/ آموزگار |
2 |
طرح های پژوهشی پایان یافته:
|
عنوان تحقیق/ پژوهش |
موسسه محل تحقیق/ پژوهش |
|
بررسی اثر بخشی سبک های رهبری بر فعالیت های گروهی دانش آموزان عضو سازمان دانش |
آموزش و پرورش شهر تهران/ 1383 |
|
بررسی ساختار نظام آموزشی انگلستان با تاکید بر روش ها ؛اصول؛ خط مشی ها و سیاست های حاکم |
مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم/ مرکز آموزش عالی شهید بهشتی/ 1389 |
|
بررسی ساختار نظام آموزشی آلمان با تاکید بر روش ها ؛اصول؛ خط مشی ها و سیاست های حاکم |
مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم/ مرکز آموزش عالی شهید بهشتی/ 1389 |
|
بررسی ساختار نظام آموزشی فرانسه با تاکید بر روش ها ؛اصول؛ خط مشی ها و سیاست های حاکم |
مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم/ مرکز آموزش عالی شهید بهشتی/ 1389 |
|
بررسی ساختار نظام آموزشی بلژیک با تاکید بر روش ها ؛اصول؛ خط مشی ها و سیاست های حاکم |
مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم/ مرکز آموزش عالی شهید بهشتی 1389 |
|
بررسی ساختار نظام آموزشی نروژ با تاکید بر روش ها ؛اصول؛ خط مشی ها و سیاست های حاکم |
مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم/ مرکز آموزش عالی شهید بهشتی/ 1389 |
|
بررسی ساختار نظام آموزشی دانمارک با تاکید بر روش ها ؛اصول؛ خط مشی ها و سیاست های حاکم |
مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم/ مرکز آموزش عالی شهید بهشتی/ 1389 |
|
بررسی ارزش های پذیرفته شده نسل اول و دوم انقلاب اسلامی ایران در مراکز پیش دانشگاهی شهر تهران |
پژوهشگاه آموزش و پرورش/ 1386 |
|
طرح گزارش تفضیلی دوره های اموزشی کارگزاران حج |
سازمان حج و زیارت استان تهران |
|
ببرسی مشارکت سیاسی دانش اموزان متوسطه آموزش و پرورش منطقه 19 شهر تهران |
سازمان آموزش و پرورش شهر تهران 1384 |
|
بررسی سبک رهبری دانش آموزان در فعالیت های گروهی |
|
مفالات منتشر شده:
|
عنوان مفاله |
موسسه/ نشریه انتشار مقاله |
|
Al-Qaeda Understandings from Sayed Qutab’s Jihadi Thoughts |
International Journal of Social Science Studies Vol. 5, No. 7; July 2017 ISSN 2324-8033 E-ISSN 2324-8041 Published by red fame Publishing URL: http://ijsss.redfame.com |
|
Understanding methodological process of formation and evolution of Scientific Empiricism in the Philosophy of West |
International Journal of Social Science Studies Vol. 5, No. 9; September 2017 ISSN 2324-8033 E-ISSN 2324-8041 Published by Red frame Publishing URL: http://ijsss.redfame.com |
|
Globalization and Middle East: A glance to the globalization process |
European Online Journal of Natural and Social Sciences 2015; www.european-science.com Vol.4, No.1 Special Issue on New Dimensions in Economics, Accounting and Management ISSN 1805-3602 |
|
Anxiety disorders in children with learning disabilities(LD) and autism(ASD) |
The European Journal of Social & Behavioural Sciences (e ISSN: 2301-2218)
|
|
The effectiveness of life skills education with religious approach to safety, mental health and self-esteem in elementary school students |
The European Journal of Social & Behavioural Sciences (e ISSN: 2301-2218) |
|
Modernity and the revival thought, an overview on political thought of Sayed Qutb |
International Journal of Social Science Studies Vol. 4, No. 10, October; 2016 ISSN 2324-8033 E-ISSN 2324-8041 Pub |
|
بررسی جایگاه خانواده در ساختار برنامه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی |
|
|
امکان سنجی تلفیق آموزه های مکاتب پوزتیویسم منطقی و پراگملتیسم در زمینه نقش مدرس و دانشجو معلم در فرایند یاددهی و یادگیری ............. |
مجموعه مفالت دومین همایش تربیت معلم اردیبهشت 1395 |
|
مقایسه تطبیقی کنوانسیون بین المللی حقوق کودک و نوجوان با مبانی اسلام و ایران |
چهار مین همایش ملی تربیت معلم / دانشگاه خوارزمی 18 و 19 اریبهشت 1397 |
|
ارتباط بین فرهنگ سازمانی با میزان خلاقیت و بهره وری کارکنان ادارات دولتی |
دومین همایش ملیانجمن علمی مدیریت ورزشی ایران 25 آبان 1396 |
|
مقاله ضرورت ها و چالش های دانشگاه فرهنگیان در طراز بین المللی |
اولین همایش مدیریت و علوم تربیتی، روانشناسی و مطالعات آموزش و پرورش 20 اسفند 1394 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
اموزش و پرورش و یکسان سازی از دو منظر سیاسی |
ضمیمه سیاسی تربیت شماره 4 سال هفتم فروردین و اردیبهشت 1384 |
|
|
فصلنامه پژوهش های تربیت اسلامی |
|
اهمیت و ضرورت کلاس درس |
قصلنامه فرهنگ پائیز 1381 شماره اول |
|
بررسی و ارایه راهکارهای مناسب جهت استفاده تمیم گیران و مسئولان از یافته های پژوهشی |
فصلنامه هدف آموزش و پرورش منطقه 2 تهران شماره اول/ زمستان 1383 |
|
احترام به مرزهای حقوق سه گانه |
فصلنامه هدف آموزش و پرورش منطقه 2 تهران شماره دوم/ بهار 1384 |
|
گسست نسلی در ایران |
فصلنامه هدف آموزش و پرورش منطقه 2 تهران شماره سوم / زمستان 1384 |
|
بررسی اثربخشی آموزش مهارت هایزندگی خانواده با رویکرد تربیتی دینی بر......... |
همایش ملی خانواده و امنیت / دانشگاه یزد |
|
همایش ملی رسالت و نقش دانشگاه فرهنگیان در پرورش معلم متعهد و متخصص با رویکرد توسعه جامعه |
همایش ملی رسالت و نقش دانشگاه فرهنگیان در پرورش معلم متعهد و متخصص/ 1394 |
|
اهمیت اجرای بازی های پرورشی در فرایند استعداد یابی ورزشی |
مقاله سومین_همایش_ملی_استعدادیابی_ورزشی |
|
بررسی نقش ساختار و منابع آموزشی در کیفیت بخشی به نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان |
پنجمین همایش ملی پژئهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روان شناسی( با رویکرد فرهنگ مشارکتی) |
کسب مقام:
|
عنوان مقام |
رتبه/ درجه مقام |
محل خدمت مستخدم |
شماره و تاریخ |
|
مسابقه قرآئت قرآن |
اول |
آموزش و پرورش شهر تهران |
7/93389 24/08/1386 |
|
تفسیر قرآن کریم |
اول |
آموزش و پرورش شهر تهران |
7/92389 24/08/1386 |
|
مدرس نمونه استانی |
نمونه استانی |
مجتمع آموزشی پیامبر اعظم(ص) |
10/1218/450 13/02/1391 |
|
مدرس نمونه |
نمونه |
مرکز آموزش عالی شهید بهشتی تهران |
368 05/02/1391 |
|
پرسش مهر 3 |
اول |
آموزش و پرورش شهر تهران |
20/55714/119 24/02/1382 |
|
پوهشگران مدارس خارج از کشور |
اول |
اداره کل مدارس خارج از کشور |
35/46246/440 12/03/1387 |
|
پژوهشگر برتر |
برتر |
آموزش و پرورش شهر تهران |
1/101187 21/10/1385 |
|
جشنواره پژوهشی |
اول |
آموزش و پرورش شهر تهران |
7/58259//19 19/03/1384 |
|
همایش ادبی |
برگزیده |
آموزش و پرورش شهر تهران |
09/03/1389 |
|
بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی |
برگزیده |
آموزش و پرورش شهر تهران |
1388-1389 |
|
فراخوان مقاله |
دوم |
آموزش و پرورش شهر تهران |
7/53510/ 09/02/1389 |
|
معلم نمونه منطقه ای |
نمونه منطقه ای |
آموزش و پرورش شهر تهران ناحیه 19 |
11/52206/19 29/01/1380 |
|
معلم نمونه استانی |
نمونه استانی |
آموزش و پرورش شهر تهران |
63/31142/2 11/02/1381 |
|
پژوهشگر برتر |
برتر |
آموزش و پرورش شهر تهران |
1/84234 01/10/1387 |
سوابق فعالیت های سیاسی ، اجتماعی ( نهادهای انقلابی، بسیج، امور عام المنفعه و ... )
|
نام نهاد یا ... |
نوع همکاری |
از تاریخ |
تا تاریخ |
نام مسئول |
علت ترک فعالیت |
نشانی و تلفن |
|
آ. م و پ م 12 تهران |
عضو کمیته حافظان ولایت |
88 |
تاکنون |
حیدری |
انتقال |
حراست آ. م و پ م 12 تهران 33117267 |
|
آ. م و پ م 12 تهران |
عضو فعال بسیج |
83 |
تاکنون |
|
انتقال |
بسیج آ. م و پ م 12 تهران 882554342 |
|
مسجد شفا |
مسئول عقیدتی |
92 |
تاکنون |
|
فعال |
خ مجاهدین اسلام مسجد شفا حاج کبریایی |
|
آ. م و پ 2 تهران |
عضو فعال بسیج |
83 |
89 |
|
انتقال |
بسیج آ. م و پ م 2 تهران3-884886560 |
|
دانشگاه فرهنگیان |
مسیول نیروی انسانی |
89 |
98 |
سید محمد مهدی قاسم تبار |
فعال |
میدان صنعت،خ فرهزادی، ک تربیت معلم سازمان مرکزی، بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان، 02187751000 |





حسن حاجی زاده اناری 3