پردیس شهید چمران تهران

جلسه هم اندیشی دبیران کانونهای فرهنگی و اجتماعی پردیس ها و مراکز استان تهران در پردیس شهید چمران

جلسه هم اندیشی با دبیران کانونهای فرهنگی و اجتماعی پردیس ها و واحدهای تابعه استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین عابدی، معاون محترم فرهنگی دانشگاه، دکتر سبحانی، سرپرست مدیریت پردیس های استان تهران، دکتر زندی، سرپرست پردیس شهید چمران و دیگر مسئولان استانی و پردیس روز شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در پردیس شهید چمران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر سبحانی، سرپرست مدیریت پردیس های استان تهران با خیر مقدم به حاضرین در جلسه گفت: باید به تفاوت بین برنامه های رسمی آموزشی و برنامه های غیررسمی توجه کنیم. وی افزود: بسیاری از محققان معتقدند که در حال حاضر برنامه های غیررسمی تأثیری بیشتر از برنامه های رسمی در حوزه آموزش دارند و کانون های فرهنگی و هنری یکی از مجاری اصلی برنامه های غیررسمی هستند.

دکتر سبحانی انعطاف و علاقمندی را از مهمترین ویژگی های برنامه های غیررسمی برشمرد که در کانون ها تبلور دارند.
در ادامه دکتر دهقان، مدیر کل اداره امور اجتماعی دانشگاه فرهنگیان نیز با اشاره به اهمیت کانون های فرهنگی و هنری گفت: در گذشته متأسفانه احساس می کردیم که در استان تهران آن شور و شوق لازم در حوزه کانون ها وجود ندارد ولی خوشبختانه در حال حاضر فضا تغییر کرده است و خوشحالیم که امروز در خدمت تعداد زیادی از شما دبیران محترم کانون ها هستیم. وی افزود امیدواریم که این روند ره به رشد ادامه دااشته و به تحرک بیش از پیش در پردیس ها و مراکز استان تهران بیانجامد.

 در ادامه مراسم، نشست صمیمی بین دبیران کانون ها و حجت الاسلام عابدی، دکتر دهقان و آقای غیاثوند، نماینده وزارت علوم برگزار شد و دبیران کانون ها در این نشست به بیان برنامه های انجام شده، مشکلات و راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند. این نشست صمیمی با اقامه نماز جماعت و صرف شام به پایان رسید.


نظرات کاربران